اجرای نمایش" دش من" از هفته آینده در تماشاخانه انتظامی آغاز می شودگروه خبری:برنامه های آينده
اجرای نمایش" دش من" نوشته و کاری از ابراهیم گله دار زاده از 14 مهر در تماشاخانه انتظامی آغاز می شود.به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، این اثر نمایشی با کارگردانی ابراهیم گله دار زاده از یکشنبه -14 مهر- هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می رود.
نمایش "دش من"، که برای نخستین بار تحولات و تغییرات ناشی از جنگ جهانی را در ایران از نگاه مردم عادی مورد بررسی قرار می دهد، قصه چند زن رختشور است که در بحبوحه جنگ و اوج قحطی پیکر نیمه جان جوانی را پیدا می کنند و مخفیانه دست به کارهای بزرگی می زنند.
در این نمایش وحید آقاپور، محمد عسگری، سعیده آجرلی و یاسمن نصرتی به ایفای نقش می پردازند و رضا رزم طراحی صحنه نمایش را برعهده دارد. همچنین طراحی صحنه و لباس رضا رزم، طراحی پوستر و بورشور شهریار آریافر، دستیار کارگردان و برنامه ریز مهدی فنائیان، دستیار کارگردان و مدیر تولید علی زارعی، منشی صحنه مینا مقامی زاده و مدیر روابط عمومی را امیر پاسنگی بر عهده دارند.
+ نوشته شده در جمعه دوازدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 14:18 توسط مصطفی احمدی
|